Lapette Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg kjøpte meg ny mikrofon i dag som jeg koblet til dataen.. Jeg startet "Sound Recorder" og prøvde å prate, og det kom noen små frekvensbølger.. Jeg stikker inn på kontrollpanel og velger lydinstillinger.. Derfra velger jeg mikrofon for å sette opp inspillingsvolumet på micen.. Men den er krysset av på "MUTE" og jeg kan ikke krysse den vekk!! Hva dille skal jeg gjøre? Jeg har prøvd å høyreklikke på det lille ikonet nede i høyre hjørne, men det funker heller ikke... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Start -> kjør -> sndvol32 alternativer -> egenskaper -> juster volumet for innspilling -> vis følgende volumkontroller: line-in, microphone + hva anna du måtte føle for -> ok velg-checkboxen (under microphone) -> juster volumfaderen (under microphone) til ønsket nivå. Dersom det fremdeles er for lavt: alternativer -> avanserte kontroller -> avansert (under microphone) -> andre kontroller -> merk "mic boost 20db". Funker det fremdeles ikke, PM meg. bfisk Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Du er et geni.. takk! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Bare hyggelig vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå