Knut S Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 fengselsfugl Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Artig og treffende tittel! Ellers er vel ikke bildet av dine beste. Kunne tenkt meg å hatt mer under og mindre over, sånn sett så kunne et toppkutt også hjulpet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 dette bildet var ett raskt og gærnt bilde. Hadde egentlig ikke tenkt å ta det med for fuglen var nysgjerrig og kom for raskt tett innpå meg Så så jeg på dette med å klone vekk stenger etc men det ble ikke noe bra resultat utav. Derfor ble det ett bilde mer for gøy. Ser at skarphet også er dårlig og da spesielt øyer. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Nebbete type så kanskje ikke så rart'n blei bura inn. God skarphet i fint lys ga gode farger og detaljer på modellen. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Ser ut som nebbet er velbrukt. Fint og skarpt portrett. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 5. november 2015 Forfatter Del Skrevet 5. november 2015 Tusen takk Roar og Ragnar. Var hyggelig å høre men øyene er vel den delen jeg er mest misfornøyd med på bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg