-kga- Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 At jeg hadde superman krefter, det var en drit kul drøm, helt til jeg kom i nærheten av kryptonit, da styrta jeg når jeg skulle fly av gårde. Jeg vokna ikke når jeg traff bakken! Kan ha noe med at jeg ikke ble skada av det da. Man det var drit kult og fly av sted, det føltes sikkelig ekte ut og. År og dag siden jeg har hat denslaks drømmer. *grin* Merkelig at jeg ikke skjønte det var en drøm i drømmen min egentlig Starta for en stund siden med å prøve og skrive en drømme dagbok, skal vist hjelpe med å huske drømmane bedre, synts det gjør det å. Etterhvert kan jeg gå noen hakk videre, og til slutt, kontrolere drømmene mine 100% Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 husker jeg feil, eller har du postet nye threads hvergang du drømmer ??? trur du har tatt skade av det.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 drømte du a det het "nat" og da eller? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 husker jeg feil, eller har du postet nye threads hvergang du drømmer ??? trur du har tatt skade av det.. Mener dette er den første drømme posten jeg har lagd Er ganske sikker på det. Jeg har posta i en annen en, men jeg fant den ikke når jeg leita fort etter den nå. Gadd ikke søke. Er det ikke søppel det her da? Denne posten er en sikkelig søppel post, dermed passer den vel her? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Finnes grenser for søppel... Du burde vel bli sotert ut i en egen komposthaug.... Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 I natt drømte jeg at jeg drømte at jeg drømte at jeg drømte at jeg drømte at jeg drømte at jeg drømte at jeg drømte at jeg drømte ........... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Finnes grenser for søppel... Du burde vel bli sotert ut i en egen komposthaug.... Er vel ikke det enkleste og definere hva god å dårlg søppel er da. For meg er alt ubrukelig søppel, nesten. Dette er ubrukelig, så det er søppel. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 drømte du a det het "nat" og da eller? Drømte du at reglene ikke gjelder i søppel du da? Lenke til kommentar
Lagrange Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Var det en drøm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå