Harald Gjerholm Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 TÅKE Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Dette bildet gjorde meg litt svimmel på en måte, hadde foretrukket det "naturell" eller hva en nå skal si. Jeg har litt dårlig syn i utgangspunktet, dette gjorde det liksom verre...ble skikkelig mysete av det. Fin komp er det. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Ble vakkert bilde dette av et ganske vanlig motiv, uskarpheten fremhever det stemnningsfulle her Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Litt mystisk, og høstlig. Fint bilde synes jeg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Et meget bra bilde du her viser hvor tåken skaper en trolsk mystisk stemning i bildet. Fin komp, fine farger/lys og en skarphet som passer dette bildet godt Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg