Fotoskrulla Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Amsterdam Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 likte egentlig v1 best. var noe som talte litt ekstra der syns jeg Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 likte egentlig v1 best. var noe som talte litt ekstra der syns jeg Ja, tror jeg er litt enig med deg:) Takk for fin tilbakemelding Knut Lenke til kommentar
sussss Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Fin efterbehandling her..synes du fik en god stemning frem i motivet vh Suss 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Ett fint motiv. Artig med alle de forskjellige fasadene tett i tett. Synes etterbehandlingen i V1 passet veldig godt til motivet. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Et klassisk motiv som du har fått mye ut av,synes jeg. V3 ble litt kunstig, V2 den mest naturlige, men originalen ble best, synes jeg. Passende etterbehandling til motivet. mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
karoald Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 V1 best her ja-----det vart litt "spesielt"da. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 Fin efterbehandling her..synes du fik en god stemning frem i motivet vh Suss Ett fint motiv. Artig med alle de forskjellige fasadene tett i tett. Synes etterbehandlingen i V1 passet veldig godt til motivet. Mvh. Rolf Et klassisk motiv som du har fått mye ut av,synes jeg. V3 ble litt kunstig, V2 den mest naturlige, men originalen ble best, synes jeg. Passende etterbehandling til motivet. mvh Fredrik V1 best her ja-----det vart litt "spesielt"da. Hei! Tusen takk for fine tilbakemeldinger! Ser ut til at V1 fallt best ut i dag Kanskje ikke så veldig overraskende det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Tre fine versjoner der også jeg går for v1 med den litt nostalgiske/gammelt postkort look''en . V2 og v3 kan på sin side være bra posterbilder . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. november 2015 Forfatter Del Skrevet 5. november 2015 Tre fine versjoner der også jeg går for v1 med den litt nostalgiske/gammelt postkort look''en . V2 og v3 kan på sin side være bra posterbilder . Mvh Alec God morgen Alec! Tusen takk for din fine kommentar! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Tippa først Venezia. Men altså verdens knarkhovedstad. Jeg har sans for hele serien, men faller faktisk for den litt rufsete V1 Dette til tross for at jeg lider av fargegalskap. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. november 2015 Forfatter Del Skrevet 5. november 2015 Tippa først Venezia. Men altså verdens knarkhovedstad. Jeg har sans for hele serien, men faller faktisk for den litt rufsete V1 Dette til tross for at jeg lider av fargegalskap. Roar Det var nok Amsterdam denne gangen. Tusen takk for fin og hyggelig tilbakemelding. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Hei Helene, tror jeg velger "kunstneriske" V3 versjonen. Ellers fint utsnitt og komp. som vanlig. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Støtter Knut her. Helt klart V1. mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg