Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Torvalmenningen... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Fint sett og eksponert. Og en meget diskret måte å gatefotografere på. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Her kunne du jo nesten fått med deg sjøl! Hadde ikke det vært en god ide? Ble ikke dumt dette. Godt utsnitt og fin speiling. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Veldig fin linjeføring som gjør et severdig bilde. Et litt spennende bilde dette. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Lassern , Helene og Fredrik !!! Hadde jeg fått meg selv med hadde det blitt en slags gaterefleksjonsselfie ? Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Joda, kjente igjen Torgalmenningen, men var ikke helt sikker før jeg så tittelen. Fint med skrå kameravinkel. Ikke mye å pirke på her om jeg ikke nevner den mørke trekantspissen rett ut i nedre høyre hjørnet. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Et topp bilde fra deg Alec. Fint blikk for interessant motiv med å la de store glassflatene bli brukt som speil. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Roar og Ragnar !! Roar , du har rett i den sorte trekanten til høyre , kan kanskje beskjære det annerledes. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg