Helvetesmakt Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Hei! er en gutt på 20 år som etter 4 skoleår rett i dass har hatt friår og hatt tid på meg til å tenke ut hva jeg virkelig vil gjøre med livet mitt. jeg gikk 3 år på kokkeskole og ett år på helse og omsorgsfag. etter et halvår på kokkelinja det siste året jeg gikk på skolen innså jeg at det er ikke noe av dette jeg vil bli. jeg la så fra meg forkledet, og tok et friår. fikk meg jobb hos posten og har jobbet der i drøye 2 måneder nå. Liker jobben kjempegodt! men ettersom jeg fortsatt er ung og har ennå muligheter, har jeg tanker om å begynne på TIP vg1, og derretter brønnteknikk vg2. Ulempen er at man må ha et ganske høyt snitt for å komme inn og har mest lyst til å bare ta opp programfag på vg1. Noen som vet om det er mulig å ta opp mattematikk og naturfag som privatist ? Siden dette er utgående fag vil jeg styrke disse karakterene mest mulig. Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Du kan vel både ta dem på nytt og ellers søke om fritak hvis fagene allerede er bestått. Problem: Du har vel kanskje brukt opp "ungdomsretten" og da kommer du etter alle de andre søkerne, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå