hen-enge Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Har slettet innholdet som ligger på MMC kortet som medføler 6600 ved kjøp. Vet noen hvor jeg kan finne dette (så ikke noe på cd'en som medfølger)? Kan noen eventuelt gidde å sende det over? Setter utorlig stor pris på svar. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 mener du de filmene? de fikk jeg sletta den gangen jeg hadde 3650. (formaterte minnekortet) ikke lett å få det fra andre, da streming ikke er startet ennå. eneste mulighet er å møte noen og evt. ta de over blåtann! Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Vet ikke om det finnes noe sted, men det du evt kan gjøre er å spørre noen som har kabel/bt-adapter om å ta en sikkerhetskopiering av mmc'et før de gjør endringer på det, og så sende den sikkerhetskopien til deg. Da kan du bare overføre den kopien over til din tlf, sett at du har kabel/bt-adapter.... Ser ingen annen løsning ihvertfall.... Lenke til kommentar
hen-enge Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Filmer? Her skjønner jeg ikke hva du mener...(har ikke hatt 3650 så det kan jo være grunnen)... Det jeg tenker på er alt innholdet som ligger på MMC kortet når mobilen leveres ny. Er du med på notene nå? Det jeg ønsker er altså alt av innhold som ligger på MMC kortet til 6600 når den er ny. Understand? Håper noen kan komme med positiv tilbakemelding om hvor jeg kan finne det/om noen eventuelt kan sende det over? :-) Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 sikkert noen du kjenner som får seg 6600, bruk blåtann, det er enklest...og gratis. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 det ligger sannsynlig ca 20 videosnutter på minnekortet ved kjøp, reklamefilmer,snowboard etc... hva mener du lå der? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Han mener trial programmer. De er lagret på minnekortet. Lenke til kommentar
hen-enge Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Finnes det mennesker der ute med et så stort hjerte at dem kan sende det til meg? Trenger forsåvidt ikke Try&Buy programmene, de er jo relativt ubrukelige. Tenker hovedsaklig på det på kortet som er noe å ha på... Har fått lastet ned Opera browseren nå, men det andre har jeg ikke... Any help? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hva annet er det på kortet som er brukbart da? Lenke til kommentar
Martinius! Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Lurer også på hva du savner? :!: Har slettet alt på kortet selv, men Opera ligger fortsatt i menyen?! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Er Opera gratis? For min så er trial perioden over, og nå må jeg registrere det med en kode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå