house Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 hei dette er nok ett passe vanlig smp å stille her, men hvilket vindu passer best til Chieftec DX01SLD ? har lyst til å modde den litt, men har ikke snøringa på hva slags glass som er fint på det! Kom gjerne med flere modde tips til kabinettet mitt. (det finnes ikke modda ennda) Housey Lenke til kommentar
xthal Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 har et chieftec bigtower selv som jeg har mekka egen rute til. fant meg en 2x2m plate m plexi som ikke så så altfor j*vlig ut :razz: og skjerte ut slik at den skal dekke hele døra (omtrent). dessverre tør jeg ikke å kappe i kabinettet selv og kisen som skulle hjelpe meg er et par måneder forsinka :sad: Håper å få det til snart slik at jeg kan legge ut bilder Lenke til kommentar
[FS]Inhumanzer Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 ett vanlig plexiglass kanskje?? ikke kjøp noe ferdig, kjøp bare lister.. plexi får du billig hos glassmesteren.. 3-4mm tykt holder.. ett blått neonlys tar seg godt inni ett sølv kabinett! (kald katode er like greit som neonlys) Lenke til kommentar
[FS]Inhumanzer Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 xthal: hvor fikk du tak i så stort plexi billig? kanskje jeg kan kjøpe 1x1m av det?? (halvparten) for ..... u deside prize. ikke over 300-400,- Lenke til kommentar
house Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 jeg vurderer faktisk å spørre læreren min om han gidder å kutte en 4mm glass plate til meg... ekte glass.. tenk no så fett... kald kathode får jeg tak i nerri byen her for 190,- ... alt dette vil vel komme på rundt 300 til 400 ... da inkludert lister... bra nok det vel ? Housey Lenke til kommentar
[FS]Inhumanzer Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 glass?? hvorfor det? det er bare dumt! plexi er bøyelig.. mens glass er stivt. det kommer til å riste noe helvete, vibrere og til slutt sprekke opp og knuse! jeg vill aldri hatt glass inni pc`en. tenk på alle de små glassbitene inni hovedkort osv :sad: huff huff.. det er en grunn til at de selger PLEXI på microplex og ikke glass! Lenke til kommentar
[FS]Inhumanzer Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 kald katode for 190,-?? hvor!!! kanskje du gidder å kjøpe en til meg å? (jeg betaler frakt osv.. og seff for selve katoden!!) du kan tjene 10 ,-..! Lenke til kommentar
house Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 Quote: On 2002-02-24 11:48, [FS]Inhumanzer skrev:kald katode for 190,-?? hvor!!! kanskje du gidder å kjøpe en til meg å? (jeg betaler frakt osv.. og seff for selve katoden!!) du kan tjene 10 ,-..! hehe, bare ta deg en tur til Lillehammer, det er en butikk der som heter "bauer elektronikk" de har kathodes !! Housey Lenke til kommentar
[FS]Inhumanzer Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 ok.. såppass!! Lenke til kommentar
vegge Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg brukte ferdiplexi fra microplex... 225 kr inkl. lister++ http://home.no.net/havegg4/index.php?site=casemod Lenke til kommentar
ambien Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Sjekk ut project Mithril på bit-tech.net, ganske radikal vindu - løsning. Hadde kanskje vært noe? Jeg lagde den for en uke siden og blei veldig fornøyd. Crome lister fra f.eks microplex går forøvrig godt sammen med dette vinduet. http://www.bit-tech.net/article/69 Lenke til kommentar
blackice Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: ambien skrev (2002-02-25 15:56):Sjekk ut project Mithril på bit-tech.net, ganske radikal vindu - løsning. Hadde kanskje vært noe? Jeg lagde den for en uke siden og blei veldig fornøyd. Crome lister fra f.eks microplex går forøvrig godt sammen med dette vinduet.http://www.bit-tech.net/article/69 Ser kult ut det her da! Trenger bare et par lister som du skriver, så har man det skikkelig tøft :smile: Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 aldri bruk ekte glass. det er billig men det er ett helvete når det knuses. Lenke til kommentar
umy Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 http://www.bit-tech.net/article/69/3 endelig en orginal ide når d gjelder plexi-glass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå