Gå til innhold

det evige "vindu" spm'et!

Anbefalte innlegg

hei dette er nok ett passe vanlig smp å stille her, men hvilket vindu passer best til Chieftec DX01SLD ? har lyst til å modde den litt, men har ikke snøringa på hva slags glass som er fint på det!

Kom gjerne med flere modde tips til kabinettet mitt. (det finnes ikke modda ennda)

Housey

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har et chieftec bigtower selv som jeg har mekka egen rute til.

fant meg en 2x2m plate m plexi som ikke så så altfor j*vlig ut :razz: og skjerte ut slik at den skal dekke hele døra (omtrent).

dessverre tør jeg ikke å kappe i kabinettet selv og kisen som skulle hjelpe meg er et par måneder forsinka :sad:

Håper å få det til snart slik at jeg kan legge ut bilder :grin:

Lenke til kommentar

jeg vurderer faktisk å spørre læreren min om han gidder å kutte en 4mm glass plate til meg... ekte glass.. tenk no så fett... kald kathode får jeg tak i nerri byen her for 190,- ... alt dette vil vel komme på rundt 300 til 400 ... da inkludert lister... bra nok det vel ?

Housey

Lenke til kommentar

glass?? hvorfor det? det er bare dumt! plexi er bøyelig.. mens glass er stivt. det kommer til å riste noe helvete, vibrere og til slutt sprekke opp og knuse! jeg vill aldri hatt glass inni pc`en. tenk på alle de små glassbitene inni hovedkort osv :sad: huff huff.. det er en grunn til at de selger PLEXI på microplex og ikke glass!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-24 11:48, [FS]Inhumanzer skrev:

kald katode for 190,-?? hvor!!! kanskje du gidder å kjøpe en til meg å? (jeg betaler frakt osv.. og seff for selve katoden!!) du kan tjene 10 ,-..!
:grin:

hehe, bare ta deg en tur til Lillehammer, det er en butikk der som heter "bauer elektronikk" de har kathodes !!

Housey

Lenke til kommentar

Quote:

ambien skrev (2002-02-25 15:56):

Sjekk ut project Mithril på bit-tech.net, ganske radikal vindu - løsning. Hadde kanskje vært noe?

Jeg lagde den for en uke siden og blei veldig fornøyd. Crome lister fra f.eks microplex går forøvrig godt sammen med dette vinduet.

Ser kult ut det her da! Trenger bare et par lister som du skriver, så har man det skikkelig tøft :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...