CurSe Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Har blitt veldig rusten i Excel i løpet av de senere år, og kunne tenke meg å friske dette opp igjen. Har dere noen bøker dere vil anbefale til dette formålet? Eventuelt andre kilder, trenger jo ikke nødvendigvis være bøker. Jeg regner med at dette finnes på alle mulige nivåer, og jeg er jo ikke helt i startgropen når det gjelder dette programmet. Nivået mitt er "som en helt vanlig student", og nå ønsker jeg å øke nivået. Lenke til kommentar
Lemie Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1684351&page=1&&do=findComment&comment=22850423 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Jeg hadde mye utbytte av en lærebok i et fag jeg tok innen Excel. Fokuset var i stor grad på mikroøkonomiske og bedriftsøkonomiske problemstillinger, så litt snevrere enn "generell" Excel, men veldig god og pedagogisk bok. Det er en lærebok delt inn i kapitler og ment for å følge forelesninger, så jeg kan ikke si noe om hvordan den er å bruke selvstendig, men jeg var ihvertfall veldig fornøyd med den og har beholdt den i ettertid. Albright & Winston: Management Science Modeling, 4th ed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå