mobruu Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Helt utrolig .. Det er som folk sier .. Ting KAN bare ikke gå rett når det kommer til hardware/software .. Okay .. Her er problemet .. Kjøpte det nye kortet .. Hadde et GF4 TI4800 fra førav, som jeg avinstallerte via add/remove ... Så kjørte jeg Driver Cleaner 2.6 .. Så satte jeg inn det nye ATI kortet og prøvde meg først på de nye omega driverene .. Alt ble installert, men på slutten fikk jeg beskjed om at skjermdriverene ikke kunne installeres og jeg ble anbefalt å installere standard vga driver .. Prøvde å reboote, men da fikk jeg en bluescreen hvor det står: STOP: c000026c (unable to load device driver) \systemRoot\system32\DRIVERS\HIDCLASS.sys device driver could not be loaded. Error status was 0xc0000022 Fjernet alle drivere igjen, bootet opp og prøvde å installere driverene fra ati.. Akkurat samme problemet .. Hva i svarte gjør jeg ??? Er kortet råttent ? -Morten- (FRUSTRERT) Lenke til kommentar
mobruu Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Jada .. Var ingenting ikke en FULL reinstall av OS'et ikke fikset Men, nå funker det ihvertfall .. Aner ikke hvorfor det skrudde så jævlig istad .. -Morten- Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Sånne ting skjer... Bra det funker, da :nice: Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Har du prøvd de orginale Cataclyst driverene og fått samme feil? Lenke til kommentar
mobruu Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Har du prøvd de orginale Cataclyst driverene og fått samme feil? Jepp .. Prøvde de som fulgte med på cd'en .. Prøvde omega, de fra ati og de fra cd'en .. alle rapporterte samme feil .. "Regner med" at det var noe grums som lå igjen i systemet .. Er pokker meg ikke mere enn 3-4 måneder siden jeg hadde en reinstallering sist .. (har litt mange disker i jernet .. kræsja LITT kan man si ) -Morten- Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jo mindre du bruker avinstalleringsprogramm og jo meir du sletter eller legger nye drivere over de andre, jo meir rot blir det. Lenke til kommentar
mobruu Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Okay .. fant ut hva problemet var .. Ikke spør meg hvorfor ... USB ROOT hub 2.0 fucker med systemet mitt .. Jeg aner ikke hvorfor, men det begynte plutselig å skru seg .. Nå dro jeg ut sidewinderen og kameraet, sletta roothub'en .. (flashet bios'en til 1007) .. Restartet systemet .. stappet inn sidewinderen og kameraet .. Lot de installere seg og restartet igjen (foreløpig bare en gang .. og voila .. det funker) .. Skal restarte et par ganger til for å se om ting har roet seg ned .. Will post update .. -Morten- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå