Crouser Skrevet 19. november 2015 Forfatter Del Skrevet 19. november 2015 Jeg ble ganske fornøyd med headset'tet, men siden jeg ikke har forsterker fikk jeg ikke så mye lyd jeg ønsket. Jeg vurderer derfor å gå til innkjøp av en rimelig,men samtidig en god forsterker. Forslag? Vil et lydkort være verdt å investere i? Har forresten bestilt Antlion Modmic 4.0 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Jeg ble ganske fornøyd med headset'tet, men siden jeg ikke har forsterker fikk jeg ikke så mye lyd jeg ønsket. Jeg vurderer derfor å gå til innkjøp av en rimelig,men samtidig en god forsterker. Forslag? Vil et lydkort være verdt å investere i? Har forresten bestilt Antlion Modmic 4.0 Du kunne jo startet med Aune X1, som er en rimelig forsterker med dac. Til ca 1500 er den ikke billigst heller og det er mulig du blir godt fornøyd. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Er ikke Magni og Modi bedre? http://schiit.com/products/modi-2 Lenke til kommentar
€tt@n Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Jeg ble ganske fornøyd med headset'tet, men siden jeg ikke har forsterker fikk jeg ikke så mye lyd jeg ønsket. Jeg vurderer derfor å gå til innkjøp av en rimelig,men samtidig en god forsterker. Forslag? Vil et lydkort være verdt å investere i? Har forresten bestilt Antlion Modmic 4.0 Grattis med nytt headset Jeg kjøpte meg Creative Soundblaster Z lydkort. Det har en ganske sterk innebygget forsterker som er mer enn nok til å dra mine DT990 Pro 250Ohm med nok lyd ihvertfall.. Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 (endret) Har som sagt lite peiling når det kommer til både forsterker og lydkort til hodetelefoner. Tror egentlig bare jeg får titte litt å finne noe fra enten Aune eller Fiio kanskje? Sånn høvelig kjente merker for meg ihvertfall. Om Magni og Modi er bedre, ingen anelse.. Tror jeg går for forsterker, men takk for forslaget uansett Matta1985 Forresten, noen som kjenner til merket Optoma NuForce og eventuelt kan si noe om disse? Endret 20. november 2015 av Crouser Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Selv har jeg Creative soundblaster x-fi hd. Koster 900kr, og leverer helt perfekt lyd til mine dt770. Tviler sterkt på at du vil høre noen forskjell fra denne og andre forsterkere i samme prisklasse eller litt dyrere. Dette lydkortet lar dt770 yte Max etter min erfaring hvertfall. Storfornøyd. Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Det var dårlig med tilbud på forsterkere på Black Friday... Jeg bestilte uansett Fiio E10K fra Komplett så får jeg teste. Jeg tror jeg kan være fornøyd sålenge jeg får mer lyd. Ellers er jeg ganske fornøyd med kvaliteten på lyden slik det er nå. God bass å god lyd. Stor forskjell fra mitt gamle Logitech G930 "gamerheadset". Lenke til kommentar
tommynecro Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Har hatt et Beyerdynamic 770 pro i 2-3 år nå og det er utrolig kvalitet. Helt annen dimensjon når du kombinerer det med et bra lydkort. Selv bruker jeg et Xonar d1. Utrolig lyd for musikk/film og ikke minst spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå