Gå til innhold

Kjøp av headset, maks 2k


Anbefalte innlegg

Jeg ble ganske fornøyd med headset'tet, men siden jeg ikke har forsterker fikk jeg ikke så mye lyd jeg ønsket. Jeg vurderer derfor å gå til innkjøp av en rimelig,men samtidig en god forsterker. Forslag?

Vil et lydkort være verdt å investere i?

 

Har forresten bestilt Antlion Modmic 4.0  :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble ganske fornøyd med headset'tet, men siden jeg ikke har forsterker fikk jeg ikke så mye lyd jeg ønsket. Jeg vurderer derfor å gå til innkjøp av en rimelig,men samtidig en god forsterker. Forslag?

Vil et lydkort være verdt å investere i?

 

Har forresten bestilt Antlion Modmic 4.0  :)

Du kunne jo startet med Aune X1, som er en rimelig forsterker med dac. Til ca 1500 er den ikke billigst heller og det er mulig du blir godt fornøyd.

Lenke til kommentar

Jeg ble ganske fornøyd med headset'tet, men siden jeg ikke har forsterker fikk jeg ikke så mye lyd jeg ønsket. Jeg vurderer derfor å gå til innkjøp av en rimelig,men samtidig en god forsterker. Forslag?

Vil et lydkort være verdt å investere i?

 

Har forresten bestilt Antlion Modmic 4.0  :)

 

Grattis med nytt headset :D

 

Jeg kjøpte meg Creative Soundblaster Z lydkort. Det har en ganske sterk innebygget forsterker som er mer enn nok til å dra mine DT990 Pro 250Ohm med nok lyd ihvertfall..

Lenke til kommentar

Har som sagt lite peiling når det kommer til både forsterker og lydkort til hodetelefoner. Tror egentlig bare jeg får titte litt å finne noe fra enten Aune eller Fiio kanskje? Sånn høvelig kjente merker for meg ihvertfall.

 

Om Magni og Modi er bedre, ingen anelse..

 

Tror jeg går for forsterker, men takk for forslaget uansett Matta1985 :)

 

Forresten, noen som kjenner til merket Optoma NuForce og eventuelt kan si noe om disse?

Endret av Crouser
Lenke til kommentar

Det var dårlig med tilbud på forsterkere på Black Friday...

Jeg bestilte uansett Fiio E10K fra Komplett så får jeg teste. Jeg tror jeg kan være fornøyd sålenge jeg får mer lyd. Ellers er jeg ganske fornøyd med kvaliteten på lyden slik det er nå. God bass å god lyd. Stor forskjell fra mitt gamle Logitech G930 "gamerheadset".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...