Trond Olav Løkken Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 tango Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Det er lov å eksperimentere. Smaken er som baken. Jeg synes det ble stilig, særlig V1. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Svaret er vel "så langt du vil" så lenge sluttproduktet uttrykker det fotografen vil formidle? Tango er jo brennheite følelser som ikke er lett å formidle med knivskarp presisjon så her gjør du rett i å ta i bruk litt andre verktøy. Det er noe med sminke, kostymer og etterbehandlingen som sender meg langt bakover i tid, uten at jeg aner om det er din intensjon Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Godt uyttrykk på paret her. I full konsentrasjon ig innlevelse i dansen ser det ut som Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Den tonede V1 blir jo litt spesiell så derfor trodde jeg kanskje det var etterarbeidet som hadde gjort den slik. Uskarpe bilder kan ofte være vel så virkningsfulle som de skarpe. Lidenskapelig og hett dette så lett å se at dette er ingen polka eller reilender. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg