EnzymeTesting Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Heisann folkens! Jobber hos et firma som driver med lokalisering i Canada, og leter etter folk som kunne vært interesserte i en jobb slik som det. Er da altså snakk om å flytte til Canada mens du jobber her. Detaljer kan du finne på http://www.enzyme.org/. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Sett på det en gang i tiden i Vancouver, men var for dårlig lønn og alt for lite ferie. Kanskje endret på det nå, men husker jeg jobbet i utlandet selv da og regnet om lønnen til cirka 10-12 euro per time og 2 uker ferie. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Hvis lønningen som er oppgitt på den siden er i canadiske dollar og ikke amerikanske, tilsvarer lønna 85 kr timen, og i tillegg er den norske krona spesielt svak for tiden. Jeg tror denne lønna er fryktelig lav også i forhold til canadisk prisnivå. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Veldig lav lønn, men en artig mulighet uansett. Kunne alltid tenkt meg å prøve noe slikt og spesielt å bo i Canada. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå