tintin77 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Heisann hvis noen vil se på min selvbygde pc (UC Cube) så kan dere ta en titt på denne linken:http://uccube.uthusconsulting.com Jeg er fornøyd med resultatet, selv om at den ikke er perfekt, men utrolig artig var det i allefall å bygge den... Mer info og bilder finnes på overforstående side Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Tøft prosjekt, men ikke akkurat en Lan-kasse. Hvor mye veier den? Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Jeg vet ikke noe eksakt vekt på kabinettet, men det er en tungvekter ja mest sannsynligvis en plass mellom 20 og 30 KG, hovedsaklig pga solid konstruksjon og solide messingplater å ha med denne på lan hadde vært gøy, men bob bob ikke sant Endret 14. november 2003 av tintin77 Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Fin den! alt kan has med på lan.. blir bare trangt.. og man må ha stor bil.. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Skulle jeg på LAN med en sånnenn'doning ville jeg nok skaffa to (2) plasser - må jo stå høyt (plexi - LYS ? (harry)) Kanskje en 500w lyskaster inni der (500w varme :-( ) FINT PROSJEKT FORESSTEN.... LOZER Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 vil bare si at den var genial og nice specs:) du har gjort dette nøye og vel planlagt og gjennomført! Nydeli bra jobb:) fy f**n den er nice! Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hm,....linken funket ikke Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 den var Tøff...... Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 likte den ikke helt jeg, idèen er ganske bra men det ser ikke så gjennomført ut, tenker da på f.eks vinduene; det i fronten er fint men de andre skulle vært gjort på samme måte og kobber plater som er hakkete og bulkete. jaja, detta var bare min mening da(betyr kanskje ikke så mye) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Ganske fet build. Må være kult å ha HK med radiorør på lydkortet... Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 (endret) At messingplatene ikke helt ble 100% rene kutt, skyldes veldig enkelt, mangel på profesjonelt utstyr.. De ble saget med stikksag, noe som krever ganske mye presisjon.. Det beste er selvsagt å kjøpe en plateknekker til rundt 1000 kr som gjør jobben bedre, men men vi får se, alt på kabinettet er forøvrig utskiftbart, så praksis så kan man endre hva som helst, Dessuten så er det hjemmelaget og ikke laget på noen fabrikk, derfor må man regne med ikke alt blir helt som det skal... Problemet med tynne plexiglass plater er delvis manglende støydemping og stråling... Dette er selvsagt bedre med tykke plexiglass plater osv Radiorøret forøvrig er jeg meget glad for jeg har ja, gromlyd.. Det er et russisk sovtek rør til ca 15-20 euro, men det er ikke usannsynlig at kjøper et Telefunken Cca radiorør til ca 150 euro i stedet og setter inn... Sistnevnte er et state of art rør, vanskelig å få tak i, men kan bestilles fra Tyskland Endret 15. november 2003 av tintin77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå