blured Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 70% possession og et HELT mål. Dette er noe av det mest fantastiske jeg har sett. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Bedre enn på lenge, men det er igjen mot en mye svakere motstander enn normalt i ligaen. Vi er bøtte for tiden. Håper som sagt noen sklir litt i dusjen i kveld. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Haha. Satt og så kampen med en United-fan. Vi (mest jeg, siden han fortsatt mener Rooney bør spille) snakket om hvor bøtte Rooney har vært denne sesongen. Han sier: "fortsett å snakke drit. Da scorer han". 20 sekunder senere kom målet. Dere kan takke meg. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Kom akkurat hjem, ser det har blitt posta masse vines av Young sin klassiske dive. Dere må være kjempestolt av han. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Ja, veldig. Selv om han ikke både scorer mål og diver slik som Sturridge så synes jeg at han var god i dag. 4 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Haha. Satt og så kampen med en United-fan. Vi (mest jeg, siden han fortsatt mener Rooney bør spille) snakket om hvor bøtte Rooney har vært denne sesongen. Han sier: "fortsett å snakke drit. Da scorer han". 20 sekunder senere kom målet. Dere kan takke meg. Sorry, Mac. Den der får du ikke. 5 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Looooollll. Diggeste bongen, Banan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå