Oeystein Radich Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Hafslundparken i Sarpsborg Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Dybden gir seg jo sjøl her. Her ble jeg litt nysgjerrig på hva som ville skje med bildet hvis jeg tok en beskjæring på begge sider slik at åpningene mellom trærne forsvant. Som tenkt så gjort. Jeg lot bildekantene gå såvidt inne i trestamme nr. to til venstre og ditto i trestamme nr. tre til høyre. Deretter tok jeg beskjæring nede så nedre ramme havnet så vidt opp på treleggen. En slik cropping stjeler skarp het, men fire skarphetsklikk rettet opp det meste etter å forstørret til ditt utgangspunkt 565 pix. i høyde. Det ble en artig virkning der man føles enda mer å bli sugd innover i trakta. Nå har du oppskriften hvis du har lyst til å prøve. Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 Dybden gir seg jo sjøl her. Her ble jeg litt nysgjerrig på hva som ville skje med bildet hvis jeg tok en beskjæring på begge sider slik at åpningene mellom trærne forsvant. Som tenkt så gjort. Jeg lot bildekantene gå såvidt inne i trestamme nr. to til venstre og ditto i trestamme nr. tre til høyre. Deretter tok jeg beskjæring nede så nedre ramme havnet så vidt opp på treleggen. En slik cropping stjeler skarp het, men fire skarphetsklikk rettet opp det meste etter å forstørret til ditt utgangspunkt 565 pix. i høyde. Det ble en artig virkning der man føles enda mer å bli sugd innover i trakta. Nå har du oppskriften hvis du har lyst til å prøve. Hei Roar, Nå har prøvd oppskriften din. Ble en artig variant det også :-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Litt av et teppe, dette! Artig å se! Kunne fått mange fine motiver med så myle løv..... Les: hive det opp i lufta osv.... 1 Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Herlig høststemning.. Ville vudert et bunnkutt 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Må være sjeldent man kommer over slikt i vårt land, med såpass gammel trær på rekke. Flott bilde. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Ingen tvil om at det er høst her. Fint perspektiv. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 Må være sjeldent man kommer over slikt i vårt land, med såpass gammel trær på rekke. Flott bilde. Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 Litt av et teppe, dette! Artig å se! Kunne fått mange fine motiver med så myle løv..... Les: hive det opp i lufta osv.... Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 Herlig høststemning.. Ville vudert et bunnkutt Takk for hyggelig kommentar og konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 Må være sjeldent man kommer over slikt i vårt land, med såpass gammel trær på rekke. Flott bilde. Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
karoald Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Fint bilde-liker kontraster. 1 Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 10. november 2015 Forfatter Del Skrevet 10. november 2015 Fint bilde-liker kontraster. Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg