Roar Kneppen Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Impala Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 praktfult dyr og flott fanget i linsa:) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Knut sier det så flott, jeg bare henger meg på han. Ser ut som en spretten sprinter dette! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Flott skapning! PS! Fikk den ikke en eller annen bil oppkalt etter seg, også? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 Knut sier det så flott, jeg bare henger meg på han. Ser ut som en spretten sprinter dette! Joda de løper bra. De tøffeste har opptil 25 kjerringer å varte opp og ta vare på også. Tror jeg hadde sagt som Mesteren: "La denne kalk gå meg forbi" - selv om de hadde vært av arten homo sapiens. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 Flott skapning! PS! Fikk den ikke en eller annen bil oppkalt etter seg, også? Jo, det stemmer, men merket er jeg neimen ikke sikker på. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Det er en Chevrolet mener jeg å huske Lenke til kommentar
okjo Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Vakkert dyr, og et strøkent bilde av den der den ser rett på deg så de elegant formede horna kommer til sin rett. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Helt topp !!! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Det var et bilde etter boka, med god luft foran det vakre dyret. Lyset ser ut som det er sent på dagen, derav varme, behagelige farger. Her brenner vel godt ut midt på dagen, med solen så å si i zenith. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Knut sier det så flott, jeg bare henger meg på han. Ser ut som en spretten sprinter dette! Joda de løper bra. De tøffeste har opptil 25 kjerringer å varte opp og ta vare på også. Tror jeg hadde sagt som Mesteren: "La denne kalk gå meg forbi" - selv om de hadde vært av arten homo sapiens. Roar Nå så kanskje..., men i din ungdom?.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Et usedvanlig elegant og spenstig dyr. Undersøker hva som muligens kan true den, og klar til sprang. Et meget godt dyreportrett. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Jeg bare slutter meg til superlativene. Kjempefint ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Flott komponert bilde av denne staselige bukken , skarp og med fine farger og fint lys . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg