Jan Erik Engan Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Sidensvans Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 nydelig av sidesvansen. v1 er helt klart min favoritt Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Staselig fugl denne sidensvansen. Artig å se dem ved juletider når de har funnet gjæra bær, blitt fulle og sovner. Best farger, skarphet og miljø i V1 mens posituren er desidert best i V2 der jeg ville klonet bort både den skarpe og de to softede som stikker opp fra nedre ramme. Kunne tenkt meg å ha med 1 cm. mer nede og heller ta av 1 cm. oppe for formatet for å få litt mer luft fram til nedre venstre hjørne - kanskje forsterka fargen på den nederste biten på greina også. Egentlig litt pirk dette, men jeg tror det høyner bildet enda litt. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Fine bilder av denne "svansen"! Mulig med enda tettere cropping, kanskje... ? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Nydelige Sidensvans, som har sviktet meg i år Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Sidensvansen er en vakker fugl, noe du får fram her, særlig i V1 versjonen. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Utrolig flotte, disse, som vi nordlendinger må sørover for å se. Skarpt, med fine farger på fugl som omgivelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg