above Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hei Jeg har nå endelig greid å finne de andre maksinene i nettverket via å gå på mine netverks steder osv...De andre maskinene i nettverket finner jeg ved å gå på Mine nettverks steder også tryke på en eller annen maskin i nettverket som vises der.. Alle maskinene i nettverket har Windows Xp, men unntat en maskin som har Windows 2000 og den får jeg ikke kontakt med altså når jeg dobbelklikker på ikonet så får jeg ikke tillgang. Jeg må altså skrive inn Brukernavn og passord for å kunne se hva den maskinen deler på nettverket... Dette må jeg ikke på de andre maskinene... Hva er det som er gale og hva er det jeg må gjøre for at dette skal virke Skal Lane nå så jeg må vite det NÅ Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
oltis Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hei! Det er ikke noe galt, jeg må også det i mitt nettverk. Skriv inn brukernavnet til den som logger seg på til vanlig og passord som du har. Dersom du ikke har passord, lar du dette stå blankt. Skal fungere prima det der.. Tori Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå