Mr. Hermonella Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Hei!De siste dagene har jeg blitt svimmel i veldig små perioder (max 5 sekunder), har aldri hatt dette før.Er det noe jeg burte få sjekket ut, eller er det helt ufarlig? Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Hei. Jeg har aldri opplevd ubehag som dette før, nå opplever jeg det i små perioder (max 5 sekunder), har aldri hatt dette før. Burde jeg få noen som kan noe om dette til og fortelle meg om det er bra eller ei; eller skal jeg bare drite i det?Dra til legen du. [LØST] Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Hei. Er det når du gjør en brå bevegelse med hodet? Jeg hadde det problemet for 1,5 år siden og det viste seg at det var ørevoks som hadde blitt presset innover og la press på balansenerven. Kjapp tur til legen som spylte ørene fikset dette. Alas, ta deg en tur til legen og få ham til å se på ørene dine også. Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Er vel flere årsaker til at man føler svimmelhet. Balanseorganet ligger i øret, og regnes som en del av det indre øret. Som nevnt så er ørevoks noe man bør se etter, dette kan virke inn på balansen. Det er nok også ganske vesentlig når du opplever dette; om det for eksempel er noen bevegelse du gjør, eller om det skjer i en spesiell sammenheng. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Jernmangel og dårlig søvn er også vanlige årsaker til kortvarig svimmelhet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Svimmelhet kan ha utrolig mange grunner. Dra til legen så finner han kansje ut hvorfor. Var selv plaget med svimmelhet for noen år siden, og dro til legen. Han mente det var pga. nakken. Var 2 ganger ho fysioterapaut hvor han gjor noe lurt med nakken. Ikke vært svimmel siden. Dra til legen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 jeg var også svimmel i små perioder før, da var det mangel på vitamin d. fikk dette av legen så løste det seg. dra til legen, sikkert bare en bagatell, men vanskelig å finne det ut selv Anonymous poster hash: 7bc0f...1ed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå