Knut S Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 the eye Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Det er artige skapninger! Skarpt og fint i "pelsen" Fin vinkel. Den ser akkurat sånn passe typete ut Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 Det er artige skapninger! Skarpt og fint i "pelsen" Fin vinkel. Den ser akkurat sånn passe typete ut tusen takk. syns det var litt morsomt å få den fra denne vinkelen og ikke bare rett på som man som oftest ser de Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Ja, du blir holdt øye med. Brennvidde på 130 mm. sier meg at denne er slett ikke fri som fuglen. Men det ble et skarpt portrett i fint lys med fine farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 Ja, du blir holdt øye med. Brennvidde på 130 mm. sier meg at denne er slett ikke fri som fuglen. Men det ble et skarpt portrett i fint lys med fine farger og detaljer. Roar nei denne er ikke i det fri men jeg har faktisk hatt en vel så nærme meg i ungdommen engang. den fulgte meg faktisk fra tre til tre Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Fint nærbilde, det der! Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 Tusen takk for hyggelig kommentar ☺ Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Golden eye ? Skarpt og fint portrett. ser ut som en hubroart. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 Golden eye ? Skarpt og fint portrett. ser ut som en hubroart. Vennlig hilsen Ragnar tusen takk Ragnar, ja tror det er en hubro art men er ikke helt sikker da Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Fint portrett av fuglen, dette. Likte ansiktsuttrykket. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 Tusen takk. Hyggelig å høre du likte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg