Richie Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg har nå en Panasonic GD55 som jeg er veldig fornøyd med, men savner fargeskjerm. Derfor skal jeg kjøpe meg oppfølgeren G50. Men jeg sitter her og venter og venter på at den skal komme til Norge. Er det noen som veit når den kommer hit? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg har nå en Panasonic GD55 som jeg er veldig fornøyd med, men savner fargeskjerm. Derfor skal jeg kjøpe meg oppfølgeren G50. Men jeg sitter her og venter og venter på at den skal komme til Norge. Er det noen som veit når den kommer hit? Den har kommet.. Jeg så den på telebutikken i Trondheim til under -2500,faktisk.. Lenke til kommentar
Richie Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Jeg fant den ikke på telebutikken.no! Har du en link til denne. Eller er den i butikken, men ikke i nettbutikken? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg kjoepte nettopp denne telefonen til Svigermor, meget toeff mobil.. Kunne faktisk tenkt meg den selv som en mobil nr 2. (Kjoepte den i Thailand) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 For en sexy telefon...hadde jo vært bedre uten antenne da...liten er den også....den hadde vært grei som en telefon jeg kan bruke når jeg er lei av å gå å drasse på N3650.... Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 syns personlig at den ser utrolig stygg ut....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå