okjo Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Bjørkefink Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 vakkert. fint fugleportrett Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Så fin! ...Og matcher bakgrunnen perfekt! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Et flott blinkskudd hilsen Torhild Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Jasså, tilbake til fuglefaunaen igjen. Super skarphet i fint lys henter flotte farger og detaljer i fjærdrakta. Plasseringen i flata blir det også vanskelig å si noe stygt om. Roar Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Lekkert dette Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Veldig bra, både utsnitt, positur, forgrunn og bakgrunn. Lys og detaljer fint avstemte. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Ikke akkurat en fugl jeg forbinder med vinter og jul. Men jeg vet jo ikke om det blir her eller drar. Ble litt overasket da jeg fikk besøk av svarttrosten på foringa her om dagen. trodde den hadde dratt for lengst slik ringdua vi har hatt på balkongen i hele sommer heldigvis har gjort. men til kjerringas fortvilelse kommer den nok igjen til våren. Har man først foring så kan man ikke velge arter sjøl. perfekt plassert i flata denne i godt lys og ditto skarphet som henter ut de flotte fargene og detaljene i fjærdrakta mot en matchende bluret bakgrunn. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg