Gjest member-296438 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Stoned..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Ja, slik kan det gå... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Haha! Steinartig tittel! Du kan så sett det og sagt det du! Har du satt sammen dette fra to bilder? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Fullmånen sej va lyser det før? Nån mening ska del vel vara. Den henger i luften bara. Men inte før at den stør. men inte gør den meg glad sa Ann Katrin Rosenblad. Cornelis Vrjesvjik. Men her kan jeg jo ta feil for som han sa italieneren med hvit Alfa Romeo big size etter å ha plukka meg opp i sørlige Serbia i 1972: "I thought U were a stone." Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Stoned ?.......Close but no cigar ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Takker folkens:-) Litt dobbeltbetydning her.... Forresten også litt som fototilværelsen nå om dagen...sitter helt forsteina og får ikke gutsen helt opp. Må vel sjekke fotoutstyret for mugg og råte snart...... @Helene, nei det er ett bilde. @Kneppen, så beriker du oss stadig med dine ord, både i skjemt og alvor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg