Fotoskrulla Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 The dreamer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Dream on! Mislykket kommer an på øyet som ser....Jeg ser et drømmende bilde, og dermed vellykket i mine øyne:-) Skjønner faktisk at du ikke greide og slette det. Er bare noen bilder som har noe udefinerbart over seg. Har noen jeg også..... Ha en fin dag, og håper den går som en drøm:-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Ble jo bra dette, du! Mon tro, hva tenker hun på... 1 Lenke til kommentar
avedon Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Hei Synes absolutt at dette ikke er mislykket, her gir det rom for indre og ytre tolkninger heller en ytterkant av de bildene du ellers tar. Mvh. Roy 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Mislykket rent fototeknisk kanskje? Men dette ble flott allikevel. Et drømmende, litt mystisk bilde det går an å komme tilbake til. Flott! 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 he dreamer. Hva venter der ute i den store verden ? ett bilde som man kan la tankene fare litt av gårde 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Spennende og flott bilde Helene! 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Nesten silhuett mot ei ripete og fæl "glassrute" (min tolkning) funker bra det. Roar 1 Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Dette "traff" meg. Et snev av melankoli..og lengsel...og selvfølgelig drømmer :-) Dagens bilde! 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Bilde som overlater mye til betrakter. Mange liker slike bilder mer enn bilder som "viser alt". 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 Dream on! Mislykket kommer an på øyet som ser....Jeg ser et drømmende bilde, og dermed vellykket i mine øyne:-) Skjønner faktisk at du ikke greide og slette det. Er bare noen bilder som har noe udefinerbart over seg. Har noen jeg også..... Ha en fin dag, og håper den går som en drøm:-) Ble jo bra dette, du! Mon tro, hva tenker hun på... Hei Synes absolutt at dette ikke er mislykket, her gir det rom for indre og ytre tolkninger heller en ytterkant av de bildene du ellers tar. Mvh. Roy Mislykket rent fototeknisk kanskje? Men dette ble flott allikevel. Et drømmende, litt mystisk bilde det går an å komme tilbake til. Flott! he dreamer. Hva venter der ute i den store verden ? ett bilde som man kan la tankene fare litt av gårde Spennende og flott bilde Helene! Nesten silhuett mot ei ripete og fæl "glassrute" (min tolkning) funker bra det. Roar Dette "traff" meg. Et snev av melankoli..og lengsel...og selvfølgelig drømmer :-) Dagens bilde! Bilde som overlater mye til betrakter. Mange liker slike bilder mer enn bilder som "viser alt". Hei alle sammen! Jeg svarer dere på fellesen i dag siden dere er ganske samstemte og ingen egentlig har pirket på noe. Det var kjempehyggelig at dette falt i smak hos dere, spesielt fordi det er min datter på bildet Det var kjekt at så mange ville si noen ord i dag. Bildet var ikke til å presentere i sin originale form, derfor ble det lagt på filter og justert i øst og vest til jeg fikk det slik jeg ønsket. Ble ganske nøgde sjøl også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Enig med pentaxen , mislykket eller ei , det er en smakssak . Jeg liker uttrykksformen. Dette har et nydelig malerisk uttrykk som fint formidler kvinnen som drømmer seg bort der hun skuer ut over horisonten. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 Enig med pentaxen , mislykket eller ei , det er en smakssak . Jeg liker uttrykksformen. Dette har et nydelig malerisk uttrykk som fint formidler kvinnen som drømmer seg bort der hun skuer ut over horisonten. Mvh Alec Tusen takk Alec! Det falt vist i god jord dette bildet. 4 hjerter jo! Har du lyst å se originalen? Da skjønner du hva jeg mener med mislykket. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Synes det fungere fint...:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. november 2015 Forfatter Del Skrevet 5. november 2015 Synes det fungere fint...:-) Tusen takk Suss! Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Et meget talende bilde dette Helene...flott utført! mvh Ulv Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. november 2015 Forfatter Del Skrevet 5. november 2015 Et meget talende bilde dette Helene...flott utført! mvh Ulv Tusen takk Ulv!! Det var veldig hyggelig melding å få Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg