Ovidia2 Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Søskenkjærlighet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Jeg også har to døtre. Det er av og til rørende å se hvor glad de er i hverandre og hvor stor glede de har av hverandre. (..det har ikke alltid vært sånn..) Jo eldre de blir jo bedre blir det. Et riktig koselig og fint bilde! Nydelige og fotogene døtre! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Fikk meg til å tenke på bilder man finner i gamle fotoalbum. Et herlig blinkskudd! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 Tusen takk alle sammen! Jo jeg tenkte også på slike gamle bilder i familiealbum. hjar et fint fra da mamma og pappa giftet seg. da satt de slik i sofaen. Og mine døtre elsker hverandre også men de ses så sjelden. Og det har ikke alltid vært slik kjærlighet Helene akkurat som du også sier.. HilsenITove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Jasså, har mamma kalt inn til fotoseanse??? Mer løssluppent dette enn dine stilistiske med proffe modeller. Muligens litt lysdemping og økt kontrast? men dette er kun innenfor familien så da er kanskje ikke slikt så nøye? Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg