Star Fox Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Er det i Norge egentlig ingen tradisjon for å invitere venner og bekjente på middag? I min familie har det kun vært vanlig å invitere folk innad i familien. Her i Tyskland, hvor jeg bor for tiden, er det relativt vanlig å invitere venner på middag. Da tenker jeg på voksne mennesker og ikke tenåringer og folk tidlig i 20-åra som inviterer til taco-kveld på fredager. Noen som mener det motsatte eller har samme syn på saken her? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Veldig vanlig å invitere venner og bekjente på middag, er det virkelig noen som ikke gjør det? Jeg har iaf lært noe nytt i dag! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Jeg har ikke det inntrykket. Jeg spiser jevnlig middag med venner, som regel på restaurant, men av og til hos dem. Men vi er jo i tidlig i 20-årene og spiser nettopp taco noen ganger, så det teller kanskje ikke. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 2. november 2015 Forfatter Del Skrevet 2. november 2015 Når man først har jobb og eventuelt barn så er det kanskje mer fristende å holde seg hjemme etter arbeidstid? Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Det er nok ikke veldig vanlig i forhold til de fleste andre land. Delvis er det nok på grunn av matprisene her i landet; det blir fort 2, 3, 4 ganger så dyrt som en tilsvarende tilstelning nedover i Vesteuropa og delvis fordi vi helt enkelt er mindre sosialt anlagt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Jeg skal ikke si jeg gjør det "støtt og stadig", men ikke så reint sjeldent heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå