Grievdus Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Kanskje litt dårlig tittel, men menopplever støtt at folk jeg kjenner blir spamma av slike lån som høres alt for godt til og være sant.Enten på veggen dems, eller at dem legger inn en kommentar på statuser folk har lagt på facebook, tilogmed sendt dem en privat melding.Ett eksempel''' som jeg så i dag;Kjell Petter Skogsberg Haarstad HeiJeg tilbyr lån mellom 30.000 Kr till 98.000.000 Kr til lave renten på 3% gratis uten kredittsjekk. Hvis du er interessert kan du kontakte meg via E-post : [email protected] E-post :[email protected] E-post : [email protected]tviler på at dette er seriøst,Men hva får dem ut av dette? og evt hvem kan man melde ifra om slikt? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Som regel svindel, en varselstrekant akkurat i eksempelet ditt er at domenet er i frankrike. Du blir tilbudt "gratis" lån, hva nå enn det skal bety, det står jo 3% rente, så hva er gratis? Så blir du bedt om å betale et depositum feks, og får ikke utbetalt noe lån i etterkant. Fiks ferdig, neste sau. 1 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 2. november 2015 Forfatter Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Da fikk jeg svar på det jeg lurte på Takk ett kjapt svar Endret 2. november 2015 av Grievdus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå