Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Hei jeg har vært i slåsskamp med faren min(vel og merke jeg er en jente i 20årene) fordi han behandler moren min svært dårlig. Han har slappet henne et par ganger og har psykisk mishandlet henne. Hun er ikke sterk nok til å stå opp for seg selv,etter flere år av å bli brutt ned, så jeg gjør det for henne istedet. Faren min har tendens til å true med fysisk vold mot meg men jeg tåler det mer enn nok etter å ha blitt slått av han før.jeg har ingen følelser for ham som far.

Vi fikk slått hverandre ganske hardt og han slo åpen leppen min så jeg ser helt utbanket ut. Og tok bildet av alle skadene han gav meg. Så spørsmålet er om jeg skal gå til politiet med det. Moren min jobber ikke pga hun brakk foten sin så fysisk arbeid kan hun ikke gjøre og er dermed avhengig av den mannen og økonomien hans. Jeg forklarte jeg kan jobbe ekstra jobb til så flytter vi for oss selv. Men hun sier pga hun ikke jobber så får vi ikle klart oss økonomisk.Foreløpig bor jeg med dem fordi jeg ser etter fulltidsjobb og sparer penger av å bo hjemme,har bodd for meg selv før da. Men jeg er redd for hvis jeg flytter ut alene så kommer noe til å skje uten meg der for å beskytte henne men hun er så nedbrutt at hun tør ikke å ta skilsmisse.

Er det noe heg kan gjøre som kan gi henne økonomisk stabilitet i livet hvis hun skulle skilt seg eller separert seg fra ham?

Anonymous poster hash: 58e59...611

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er trist å høre hva dere går i gjennom.

Det høres ikke ut som din mor er i stand til å ta affære så det er opp til deg.

Meld fra til politiet så snart som mulig og kom dere bort fra han.

Slike forhold skal hverken du eller din mor leve under.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...