Trond Olav Løkken Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 prøve vingene Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Ett stilig motiv i ett kledelig utsnitt. Sikkert gøy dette her Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Ser morsomt ut, men det er nok ikke noe for meg. Bra utsnitt og komp. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Så en del slike i løpet av mine år i Goa i India, men de brukte vind og vann for å gå stranda tilbake med skjermen over seg før ny runde. Litt artig med bikkjene som ikke forsto hva dette var og kom løpende for å bjeffe på skjermen som ble fraktet i lufta mot vind oppover stranda. Nærmeste jeg har kommet slikt var da jeg hang i en av de runde oppe i lufta bak en båt ute på ei øy utenfor Pataya i Thailand i 1978. Ikke ufarlig det heller for det hadde hendt folk hadde landa i høyspenten inne på stranda på fastlandet. I Goa landa en i sterk vind oppå taket av en såkalt shack, en strandrestaurant av stolper og palmeblader. Roar Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg