Torhild Jansen Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Skude fyr. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Åhhh!!! Så superfint!! ☺ Kjempelekkert bilde! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Skjærgårds- kystidyll, flott å betrakte. V1 er nok det beste bildet etter min oppfatning. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. november 2015 Forfatter Del Skrevet 2. november 2015 Åhhh!!! Så superfint!! ☺ Kjempelekkert bilde! Tusen takk :) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. november 2015 Forfatter Del Skrevet 2. november 2015 Skjærgårds- kystidyll, flott å betrakte. V1 er nok det beste bildet etter min oppfatning. Vennlig hilsen Ragnar Takk skal du ha Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Ett meget artig og fint motiv som du presenterer på en aldeles superb måte. Det ser nesten ut som modellhus på en stor stein (V1) Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. november 2015 Forfatter Del Skrevet 2. november 2015 Ett meget artig og fint motiv som du presenterer på en aldeles superb måte. Det ser nesten ut som modellhus på en stor stein (V1) Mvh. Rolf Tusen takk Rolf Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Flotte bilder av fyret , med omgivelser. Er vel ubemannet, som de fleste i landet nå. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 En flott fargeklatt! 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 Flotte bilder av fyret , med omgivelser. Er vel ubemannet, som de fleste i landet nå. Takker for kommentaren - fyret ble bygget i 1799 og nedlagt 1924. Er nå fredet etter lov om kulturminner Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 En flott fargeklatt! Takk skal du ha Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Der ingen skulle tru at nokon kunne bu? Tror jeg velger V1 her. At jeg er litt inne på tanken av en beskjæring til venstre som akkurat skjærer litt inne i knausen som bebyggelsen ligger på. men slikt må prøves og vurderes før avgjørelse tas - og det har jeg ikke gjort. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 Der ingen skulle tru at nokon kunne bu? Tror jeg velger V1 her. At jeg er litt inne på tanken av en beskjæring til venstre som akkurat skjærer litt inne i knausen som bebyggelsen ligger på. men slikt må prøves og vurderes før avgjørelse tas - og det har jeg ikke gjort. Roar Takker - skal nok prøve forslaget ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg