Gå til innhold

Bytte fra HTC M9 til A9. Ta med musikken.


Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-376f9

Jeg vurderer å bytte fra M9 til A9. På M9 har jeg allerede 50+ GiB med musikk nedlastet fra Google Play. Ikke kjøpt, bare lastet ned for å spille offline. Musikken ligger på minnekort. Kan jeg bare flytte kortet fra den ene telefonen til den andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig det går, men anbefales ikke. Jeg foreslår du legger over det du skal beholde av bilder, kontakter o.l for så å reformatere minnekortet ditt. En natt i lader på Wifi så er all musikken på plass på den nye telefonen:) lokal lagring av musikk via Google play/spotify på SD kort har ikke vært noe annet enn ett mareritt for min del.

Lenke til kommentar

Mulig det går, men anbefales ikke. Jeg foreslår du legger over det du skal beholde av bilder, kontakter o.l for så å reformatere minnekortet ditt. En natt i lader på Wifi så er all musikken på plass på den nye telefonen:) lokal lagring av musikk via Google play/spotify på SD kort har ikke vært noe annet enn ett mareritt for min del.

Funket fint med spotify for min del - det som skjedde var:

- hadde 2 store spillelister offline på telefon X (offline lagret på minnekort)

- flyttet minnekort til telefon Y

- lastet ned spotify

- logget inn med samme konto

- fant de aktuelle spillelistene og hukket av for "tilgjengelig offline"

Det som nå skjedde var at 5gb tilsynelatende ble lastet ned på 2 min - mao fant spotify de eksisterende filene på minnekortet, og selv om det så ut som den lastet dem ned på ny, reindekserte og validerte den nok bare filene som var der.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å bytte fra M9 til A9. På M9 har jeg allerede 50+ GiB med musikk nedlastet fra Google Play. Ikke kjøpt, bare lastet ned for å spille offline. Musikken ligger på minnekort. Kan jeg bare flytte kortet fra den ene telefonen til den andre?

 

Er din M9 like treg og full av bugs som de fleste virker å være?(har den selv)

Er off topic men jeg er skikkelig misfornøyd med min :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...