LarZen Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Velkommen til tråden om Apple TV! Vennligst hold det relatert til spill og applikasjoner som kan kjøres på Apple TV (gen4). --------------------------------------- Hva er Apple TV? Apple TV er en enhet for applikasjoner som fks Netflix,HBO Nordic,NRK. Film leie og høre på musikk med mye mer. Samt spille spill med den medfølgende fjernkontrollen. Eller ved å bruke en normal håndkontroller (ekstra utstyr). For mer informasjon se Apple sine sider om Apple TV. https://www.youtube.com/watch?v=wGe66lSeSXg Endret 2. november 2015 av LarZen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. november 2015 Forfatter Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Kotaku ser litt på spill utvalget til Apple TV. Hvordan en kan installere emulator til SNES,Genesis,GBA,Sega CD,NES og mer. Galaxy on Fire trailer. Rayman Adventures Apple TV trailer IGN spiller Rayman Adventures på Apple TV. Gameplay av Beat Sports Gameplay av Asphalt 8 Airborne GT Spirit teaser trailer https://www.youtube.com/watch?v=jTRtXCHNvak Endret 2. november 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Disney Infinity Comes To Apple TV http://techcrunch.com/2015/11/11/disney-infinity-comes-to-apple-tv-along-with-a-stars-wars-themed-play-set/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. november 2015 Forfatter Del Skrevet 11. november 2015 Kjøpte 32Gb utgaven idag og er så langt veldig imponert over hvor bra spillene ser ut. Og hvor bra det faktisk fungerer å bruke TV kontrollen til spill. Det er selvfølgelig ikke like bra som en tradisjonell håndkontroller. Men det fungerer overaskende bra. Det er snodig å se spill en har spilt på iPhone/iPad på tv i surroundlyd og det hele. Det her tror jeg kan bli en fin mikro konsoll for veldig mange. Nå skal det bli spennende å se hvilke spill som kommer fremover. Håper dem får på plass alt ifra Telltale osv. Skal se om iOS håndkontrolleren jeg har vil virke med den i morgen Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Tenkte å kjøpe en utgave til meg selv i julegave, så får mine foreldre den gamle versjonen jeg har (ikke som julegave). Så gleder meg til å teste litt ut i mellomjula :-) Endret 11. november 2015 av Happyherb_InnleggNO Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Viktig å passe på at en får minst 1 hard pakke en liker Tok å filmet dette korte klippet idag for å bare kort vise et par spill. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Viktig å passe på at en får minst 1 hard pakke en liker Tok å filmet dette korte klippet idag for å bare kort vise et par spill. snip Imponert, blir garantert kjøp. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2015 En kan vist streame PC spill til AppleTV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå