Gå til innhold

Flere taster samtidig nede på tastatur

DevN

Anbefalte innlegg

Trodde dette hadde med hovedkortet og gjøre, men det var visst ikke Abit enig i.

De sa det var et Windows problem, og anbefalte å kontakte Microsoft.

Men å få support for mandagen kan vel være litt vanskelig, og finne en e-post adresse er vel ikke bare bare.

Høytaleren på hovedkortet gnåler når jeg holder flere taster samtidig nede på tastaturet. Og kan også nevne at det på en måte "stopper", f.eks. husker jeg før når jeg spilte Fifa, spilleren rørte seg ikke når jeg holdte flere knaopper samtidig nede.

Løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke sikkert du får gjort så mye med problemet med mindre du kjøper deg et nytt tastatur. Det er en del tastaturer som ikke "liker" spesielle kombinasjoner (ALT+CR UP+CR LEFT er en stor gjenganger). Ingen Keytronic-tastaturer jeg har vært borti har hatt dette problemet, så hvis du vurderer nytt tastatur bør du ta en titt på et slikt. De er ganske billige også og er utrolig bra å skrive på. *grin*

Lenke til kommentar

I følge Microsoft:

Windows sier ifra at noe trykker på mange taster samtidig for å vasle om at enten kan tastaturet være skadet eller at det er noe som ligger på det (f.eks en bok osv).

Ville noen påstå at Microsoft lyver?

Noen som vet hvordan man deaktiverer denne funksjonen?

Lenke til kommentar

nope, vet bare at jeg drifter et netverk, der er det bla 15 like pcr, med to typer tastatur.

De med den ene typen funker på dnajump de med den andre funker ikke.

Dermed kom jeg fram til denne uttalelsen (de virker jo men man kan ikke holde inne kombinasjoner av piltaster, noe som er nødvendig for å få tjue tusen i score når man hopper ;))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...