Kutler Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Knotete spørsmål dette... Når jeg siterer noen andre og ønsker å kutte ut noen sitat, eller klipper og limer fra en annen kilde, kommer det med mye ræl. Formateringen er annerledes, og det er et herk å slettet enkelt sitat når det ligger der "ferdig", sånn som det ser ut. Hvordan kan jeg se en post i ren kode? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Trykk på "bryteren" øverst til venstre i kodevinduet. Dessverre har de klart å skru av tekstbrytning, noe som gjør dette også knotete. Utrolig ubrukervennlig og utrolig enkelt å fikse. Endret 2. november 2015 av Emancipate 1 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Trykk på "bryteren" øverst til venstre i kodevinduet. Dessverre har de klart å skru av tekstbrytning, noe som gjør dette også knotete. Utrolig ubrukervennlig og utrolig enkelt å fikse. Takk for tipset! Dette har jeg savnet, jeg trodde det var helt fjernet. Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 2. november 2015 Forfatter Del Skrevet 2. november 2015 Trykk på "bryteren" øverst til venstre i kodevinduet. Dessverre har de klart å skru av tekstbrytning, noe som gjør dette også knotete. Utrolig ubrukervennlig og utrolig enkelt å fikse. Ahh! Takk. Zlatzman, utrolig fet avatar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå