Leo21 Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Hei! Skal snart ha privatisteksamen i mitt morsmål(muntlig). Fikk vite at det er forberedelsdestid på 60 min. Deretter skal man snakke om tema etc. Noen som har tatt/hatt det? Hva går det utpå?Tusen takk til alle som vil hjelpe! Lenke til kommentar
Q_Q Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Jeg hadde også privatisteksamen i mitt morsmål, og jeg synes det gikk greit. Det var ikke vanskelig ( spørs hvor mye kunnskap du har i språket ). Jeg hadde mindre enn 60 minutter forberedelse. Jeg gikk først inn hos sensorene, også ba de meg velge mellom 3 oppgaver ( skulle velge 1 av dem og deretter presentere oppgaven). Hadde sånn ca kun 25-30 min på å forberede, og i den tiden så har du alle hjelpemidler tillatt, inkludert PC ( som du må ta med hjemmefra, du får ikke PC der).. Lykke til med eksamen, kommer nok til å gå greit Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 2. november 2015 Forfatter Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Jeg hadde også privatisteksamen i mitt morsmål, og jeg synes det gikk greit. Det var ikke vanskelig ( spørs hvor mye kunnskap du har i språket ). Jeg hadde mindre enn 60 minutter forberedelse. Jeg gikk først inn hos sensorene, også ba de meg velge mellom 3 oppgaver ( skulle velge 1 av dem og deretter presentere oppgaven). Hadde sånn ca kun 25-30 min på å forberede, og i den tiden så har du alle hjelpemidler tillatt, inkludert PC ( som du må ta med hjemmefra, du får ikke PC der).. Lykke til med eksamen, kommer nok til å gå greit Hei! I hvilket språk hadde du? Jeg har snakket morsmålet mitt hjemme i 13 år nå, og snakker flytende med mine foreldre hver dag. Bør vel gå greit da? Endret 2. november 2015 av Leo21 Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 Har vi flere? Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 5. november 2015 Forfatter Del Skrevet 5. november 2015 Er det bare en sensor eller flere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå