Håvard Hofstad Ruud Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Blizzard tar lagbaserte skytespill til et nytt nivå med Overwatch.SNIKTITT: Team Fortress på steroider Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 f/%¤!%& jeg gleder meg Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Får dere ikke snart tak i noen ekstra nøkler dere kan lodde ut? Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 "Overwatch skal være gratis å spille(...)" vet gamer noe ingen andre vet? Så vidt meg bekjent er det ikke bekreftet noen forretningsmodell enda. 1 Lenke til kommentar
TazheI Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Får dere ikke snart tak i noen ekstra nøkler dere kan lodde ut? Det finnes dessverre ingen nøkler, blizzard kobler spillet til kontoen din. Blizzard gikk ut og advarte alle om det også. Lenke til kommentar
Håvard Hofstad Ruud Skrevet 2. november 2015 Forfatter Del Skrevet 2. november 2015 "Overwatch skal være gratis å spille(...)" vet gamer noe ingen andre vet? Så vidt meg bekjent er det ikke bekreftet noen forretningsmodell enda. Du har rett! Det er ikke bekreftet noen forretningsmodell ennå. Spillet passer imidlertid meget så godt til gratisspillmodellen, at jeg må bare ha tatt for gitt at det blir free-to-play. Har fikset setningen nå, men ikke bli overrasket om jeg får rett 6 Lenke til kommentar
disk Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Forsøkte på eget initiativ å bli hypet for dette spillet, sett et bare gode gameplay videoer, men eg klarer bare ikke å like det. Grafisk ser det faktisk ganske fælt ut, og eg har ingenting i mot tegneserie aktig grafikk. Klarer ikke helt sette fingen på hva det er :s Dota2 har en nydelig atmosfære, som minner om denne typen grafikk. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Synes en del av animasjonene i spillet er oppsiktsvekkende rare, men jeg velger å anta at de ikke er helt ferdig med det enda. Lenke til kommentar
Fjellsboe Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 "Overwatch skal være gratis å spille(...)" vet gamer noe ingen andre vet? Så vidt meg bekjent er det ikke bekreftet noen forretningsmodell enda. Du har rett! Det er ikke bekreftet noen forretningsmodell ennå. Spillet passer imidlertid meget så godt til gratisspillmodellen, at jeg må bare ha tatt for gitt at det blir free-to-play. Har fikset setningen nå, men ikke bli overrasket om jeg får rett Blizzard bekreftet i en stream at det ikke vil bli en solo-campaign i overwatch, noe som i stor grad vil tyde på at det blir gratis å spille, men du må sikkert punge ut for tilgang til helter osv. Lenke til kommentar
Fjellsboe Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 f/%¤!%& jeg gleder meg Jeg og .... har holdt på med F5 spam på account-sidene mine på battle.net siden 27.10 for å se om jeg har blitt flagget for deltakelse, men nei .... Lenke til kommentar
Andreas "MilleR" Mathiassen Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Godt at dere endelig kom med en liten anmeldelse! Høres helt fantastisk ut. Kan nesten ikke vente og sitter å håper hver dag at det skal dukke opp en epost som sier at accounten min har fått tilgang til beta! Lenke til kommentar
KozeBamsen Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Har sett litt videoer av dette og det ser meget intresant ut. Et friskt pust å sette sammen TF2 stil med MOBA, ser tydelig at den ene tanken er godt inspirert av Pudge fra Dota med sin hook.Hvis det blir F2P så burdet det ta modellen som Dota2 bruker slik at værtfall alt gameplay er tilgjengelig bare at man kan kjøpe skins etc.Låser man det til å måtte kjøpe heroes, vil det nok være å skyte seg selv i foten på et såppas competetivt spill. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Er det auto-aim i dette spillet? Lenke til kommentar
KozeBamsen Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Nei, men enkelte abilities kan gjøre at du locker deg inn på fienden. Disse kan selvsagt ikke brukes hele tiden og har sikkert en lang cd. Lenke til kommentar
super9co Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Seks på hvert lag er for lite imo. Da betyr hver enkelt spiller veldig mye, og hvis man får en håpløs person på laget er man kjørt. Det bør være mulig å få til fler folk? eller er kartene utrolig små? Lenke til kommentar
KozeBamsen Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Desto flere, desto værre blir det å få til godt teamplay. Det spilles jo 5on5 i cs, lol, dota osv også. Dette er jo ikke Battlefield Lenke til kommentar
super9co Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Desto flere, desto værre blir det å få til godt teamplay. Det spilles jo 5on5 i cs, lol, dota osv også. Dette er jo ikke Battlefield Joa, men når det er 5on5 med randoms og to folk bare skal gjemme seg i hjørnet av kartet og snipe får laget et ganske stort problem. Det er positive og negative sider ved alt. Min oppfatning (og det er mulig jeg begynner å bli gammel) er at en svært stor andel i de yngre generasjonene ikke gidder teamplay i randoms og er kun opptatt av K/D ratio og vise fram skillsa. De har ikke tid til å samarbeide med andre, og det er sannsynligvis noe av grunnen til at battlefield er en døende serie. Lenke til kommentar
Håvard Hofstad Ruud Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Desto flere, desto værre blir det å få til godt teamplay. Det spilles jo 5on5 i cs, lol, dota osv også. Dette er jo ikke Battlefield Joa, men når det er 5on5 med randoms og to folk bare skal gjemme seg i hjørnet av kartet og snipe får laget et ganske stort problem. Det er positive og negative sider ved alt. Min oppfatning (og det er mulig jeg begynner å bli gammel) er at en svært stor andel i de yngre generasjonene ikke gidder teamplay i randoms og er kun opptatt av K/D ratio og vise fram skillsa. De har ikke tid til å samarbeide med andre, og det er sannsynligvis noe av grunnen til at battlefield er en døende serie. Min erfaring er at folk flest er interessert i å samarbeide med resten av laget i Overwatch. Det virker som at spillere flest lar seg påvirke av de små hintene spillet gir om laget har en skjev sammensetning. Jeg lar meg i hvert fall påvirke, og ofrer å spille som healer (min favorittklasse i dette spillet) om laget mangler tank for eksempel. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Det blir kanskje litt VEL tullete rent grafisk for min del....Minner litt for mye om tegnefilmer min sønn på 2.5 år ser på tv. Litt samme følelse som med star wars battlefront....Jeg liker star wars, MEN....jeg vil helst ikke leke med det jeg elsket å leke med som 7 åring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå