fjarle Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Hvor lenge kan du gå uten lading med både Stamina Mode og Doze?RYKTE: Android 6.0 kan gi Xperia Z5 vesentlig bedre batteritid Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Marshmallow har i hvert fall gitt merkbart bedre batteritid på min Nexus 5 i hvert fall. Sannsynlig at det gjelder andre telefoner også :-) Lenke til kommentar
cabicom Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Marshmallow har i hvert fall gitt merkbart bedre batteritid på min Nexus 5 i hvert fall. Sannsynlig at det gjelder andre telefoner også :-) Jeg kan rapportere om en veldig merkbar forbedring på min Nexus 6 ;-) Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Men Stamina er jo stort sett bare det samme som å slå av alt? I hvert fall har det vært slik på mine Xperiamodeller. Alle mobiler får jo god batteritid om en ikke bruker dem. Så for meg har alltid Stamina fremstått som en hype. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg