LiseBettina Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Spill, teknologi, e-sport og foredrag står på menyen hos Norges største spillmesse.Nærmere 20 000 besøkende ventes til SpillExpo i helgen Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Skulle virkelig ønske de hadde lagt SpillExpo til en annen helg enn første i november, da det alltid kræsjer med en annen høytid...Kinodagen. =) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Får håpe de har fått på plass et nogenlunde fungerende køsystem ved stands i år da... Vært tildels ikke-eksisterende tidligere år, med køer unødvendig lange fordi ingen passer på at det er rullering ofte nok. Endret 2. november 2015 av archongamer Lenke til kommentar
SRGK Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 I slutten av august i år ble Nordens største Retrospillmesse avholdt i Sandefjord, dere skrev om det i gamer.no også. http://www.gamer.no/artikler/besoksrekord-sorger-for-at-retrospillmessen-i-sandefjord-er-skandinavias-storste/192381 Så skriver denne journalisten "Vinteren nærmer seg, og med det er det på tide å melde at Norges eneste spillmesse, SpillExpo, åpner dørene sine igjen." Kunne jo vært en ide og gjort litt research før man kommer med slike påstander Lenke til kommentar
LiseBettina Skrevet 2. november 2015 Forfatter Del Skrevet 2. november 2015 Hei, Det er SpillExpo som omtaler seg som Norges eneste spillmesse, men dette kunne selvsagt vært sjekket opp i fra min side. Noen ganger faller ting mellom sprekkene, men det betyr ikke at jeg ikke gjør noe som helst research når jeg skriver saker. Det er naturligvis synd når det blir feil i artikler, og derfor setter vi pris på når dere gjør oss oppmerksomme på det sånn at vi får rettet det, som jeg har gjort nå. I slutten av august i år ble Nordens største Retrospillmesse avholdt i Sandefjord, dere skrev om det i gamer.no også. http://www.gamer.no/artikler/besoksrekord-sorger-for-at-retrospillmessen-i-sandefjord-er-skandinavias-storste/192381 Så skriver denne journalisten "Vinteren nærmer seg, og med det er det på tide å melde at Norges eneste spillmesse, SpillExpo, åpner dørene sine igjen." Kunne jo vært en ide og gjort litt research før man kommer med slike påstander Lenke til kommentar
Aleksander "Stark" Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Føler meg litt stolt at jeg er med på alle bildene som er tatt fra komplett standen som har blitt brukt i media til å omtale spillexpo, er den ene fyren med svart hår som står ganske langt forran, ahaha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå