Gå til innhold

Warner tilbyr pengene tilbake til alle som kjøpte PC-versjonen av Batman: Arkham Knight

Anbefalte innlegg

Dette er jo snakk hovedsakelig om grafiske feil , noen som vet om det også er snakk om feil som gjør det umulig å runde spillet eller er det rett og slett kun snakk om andre ting som egentlig ikke er så veldig problematiske selv om de ikke burde være der?

vel kjøpte det å rundet det når det kom ut første gangen.. hadde ikke spesielt problemer egentli bortsett fra spillet klikket vær gang jeg satte på spesielle grafikk muligheter men det var bare å slå av.. hadde ikke hatt annet problemer egentli med hele gjennomspillingen utenom litt dårli fps så spillet full spillbar spør du meg å nå er det jo fikset enda mer! men alle sliter med forskjellige problemer kan hende bare jeg er som er heldig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd at mange har store problemer med dette da det er et meget bra spill i bunnen som er vel verdt å spille gjennom. Eneste som irriterer endel spillmessig er det teite slåssystemet. Masse idiotiske combo-tastekombinasjoner, dobbelttrykking etc. og helt fullstendig overload på forskjellige kombinasjoner av gaddgets/moves etc."Mad Max" har feks. løst denne problematikken på en mye mer elegant måte.

Lenke til kommentar

Pluss en hel haug med super-idiotiske "puzzles", både i main story og side-quests. Disse menneskene bør ikke lage spill mer før de fatter elementære begreper. Virker som om det er en gjeng med aspbergers syndrom som har laget spillet!

For meg viker batman spillene som kjedelige versjoner av god of war.

"Oh et nytt sted med nytt problem, da må batman på en eller annen måte skaffe seg en ny gadet." Gjenta dette 20 ganger pr spill.

Lenke til kommentar

Sorry...mitt første spill var "Arkham Knight" så snakker kun pga. det. Men hvis de var like idiotiske tidligere i serien så er jeg glad at jeg droppet dem. Veldig bra spill men noe er fundamentalt feil!!

vel den siste var en stor skuffelse.. ikke bare grafikken men restn! anbefaler deg prøve arkham city som er milevis bedre enn arkham knight! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...