Lindokk1 Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Hei! Er ikke akkurat pc-experten, så må bare spørre. Er dette verdt 25 k? https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1611569&su=9FB40B22-06C2-48DB-BDEC-71569E29B072 Som du ser har jeg tatt med alt av skjerm, tastatur, høytalere, musematte osv. Noe av dette er midlertidig. Men om du ser på resten, er det ok? noe som burde byttes ut? Hovedkortet har jeg lenge fundert på. Sååå for være på den sikre siden spør jeg her.. Takk til alle som vil hjelpe! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Mine kommentarer: - Forsøk å ta en skjerm med G-Sync hvis du vil ha GTX 970. Du kan også vurdere R9 390 og parre dette med en Free-Sync skjerm. AOC har relativt rimelige 1920*1080, 144hz paneler med både G-Sync og FreeSync - Trenger du DVD rom? - Trenger du trådløst nettverkskort? - Kabinett .. Smak og behag. Kommenterer ikke dette. - AIO. Vil du ha en slik ville jeg tatt en med 2*120mm radiator, f.eks Corsair H105 eller H100i GTX. - Minnebrikkene er helt OK, men du kan ikke nødvendigvis overklokke dem så mye (ikke at det betyr noe særlig for ytelsen da..) - God strømforsyning, men kanskje litt overkill. Du kan klare deg med mindre effekt hvis du bare skal ha ett skjermkort. - DVI kabelen ser jeg på som litt unødvendig. For det første følger det nok med kabel med monitoren. For det andre, skal du ha den kabelen med mest båndbredde så ønsker du en displayport kabel. Ikke at du trenger det for 1080p gaming, men man kan kanskje bare bruke dette først som sist. - Høytalere .. Har du headset? Hvis ikke ville jeg kanskje prioritert headset først. - Skjermkort. Flott det - men som nevnt vurder R9 390 også, - Hovedkort. Kanskje litt dyrt .. Selv ville jeg nok tatt Asus X99-A - Ekstra termisk pasta. Unødvendig - dette følger med kjøleren - Razer tastatur. Dyrt og ikke det beste. Ville tatt Corsair K70. - Musmatte - jeg liker best harde musmatter, men her liker folk forskjellig. Ingen kommentar. Endret 2. november 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå