Rustymagus Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Red Barrel skrur opp skrekkfaktoren betraktelig i arbeidet med oppfølgeren.Outlast 2 skal få spilleren til å lide Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Likte ikke Outlast så godt dessverre, var litt for mye jumpscares og litt for lite psykisk horror for min smak, men ser frem til å prøve oppfølgeren! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Tja, det eneste som fikk meg til å LIDE var å gå tom for batterier til kameraet (seriøst, et moderne kamera der batteriet holder i 10 minutter?) og spille lange deler i mørke, utallige meningsløse chase-sekvenser med insta-death, "stealth" sekvenser der man er død hvis man gjør et minste feiltrinn. Altså alt som var "gamey". Alle disse youtube-hyle spillerene gjør det bare for profit. Endret 2. november 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Rundet Outlast i helgen faktisk, likte det veldig godt. Klar for nummer 2! Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Føler meg plutselig veldig gammel... Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Kjent på den samme følelsen i det siste, når det gjelder spill. Har spilt outlast, om det nye blir like bra eller bedre så har en noe å se fram til. Endret 2. november 2015 av Mechablast Lenke til kommentar
tindfoting Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Likte ikke Outlast så godt dessverre, var litt for mye jumpscares og litt for lite psykisk horror for min smak, men ser frem til å prøve oppfølgeren! Pussig. Har sjøl ikke klart å fullføre spillet, ble for ekstremt. Og har spilt gjennom Alien Isolation Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Det originale hadde et kult konsept, men de dro det altfor, altfor langt. Spillet varte vel i nærmere seks timer, men tre-fire timer hadde holdt lenge for det lille opplevelsen hadde å by på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå