Sony Native Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Dette visste du kanskje ikke at en Xperia Z5 kunne gjøre?ANNONSE: Slik kan du spille nye toppspill på mobilen med sylskarp grafikk Lenke til kommentar
yooman Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Ikke noe nytt egentlig. Man kan gjøre omtrent det samme med z3+ som ble lansert rundt sommeren i 2015 Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 ang nettbrett så kan nvidia shield tablet allerede gjøre dette, spille på nettbrett ifra pc som har nvidia skjermkort. Lenke til kommentar
Barskap Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Jeg vet dette er reklame i fra Sony, men selv min gode Z2 klarer dette.... 2 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 ang nettbrett så kan nvidia shield tablet allerede gjøre dette, spille på nettbrett ifra pc som har nvidia skjermkort. Det fungerer enda bedre da shield tablet har 60fps skjerm. Definitivt kulere enn konsoll Lenke til kommentar
CafSneak Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Må si jeg ble skuffa over artikkelen etter at jeg så bildet. Jeg klarer ikke helt å se behovet for å spille playstation spill på telefonen hvis du allerede er hjemme hvor du har en playstation... Gleder meg til den dagen jeg kan spille steam/playstation spill på farta, det hadde vært noe Lenke til kommentar
Eskildybvik Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Må si jeg ble skuffa over artikkelen etter at jeg så bildet. Jeg klarer ikke helt å se behovet for å spille playstation spill på telefonen hvis du allerede er hjemme hvor du har en playstation... Gleder meg til den dagen jeg kan spille steam/playstation spill på farta, det hadde vært noe Hvis du har et nokså raskt nett, og et Nvidia-skjermkort, kan du bruke appen Moonlight (tidligere Limelight). Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Synes det er mer imponerende at du kan gjøre det samme med Z2 og PS3. Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Må si jeg ble skuffa over artikkelen etter at jeg så bildet. Jeg klarer ikke helt å se behovet for å spille playstation spill på telefonen hvis du allerede er hjemme hvor du har en playstation... Gleder meg til den dagen jeg kan spille steam/playstation spill på farta, det hadde vært noe Kan det med nvidia shield, krever en brukbar netthastighet, men med nye 3g/4g etc eller trådløst nett noe sted så lar det seg løse Lenke til kommentar
HyperionPolice Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Må si jeg ble skuffa over artikkelen etter at jeg så bildet. Jeg klarer ikke helt å se behovet for å spille playstation spill på telefonen hvis du allerede er hjemme hvor du har en playstation... Gleder meg til den dagen jeg kan spille steam/playstation spill på farta, det hadde vært noe Kan det med nvidia shield, krever en brukbar netthastighet, men med nye 3g/4g etc eller trådløst nett noe sted så lar det seg løse Ca hvor mye av mobildataen min ville dette da ha spist? Litt kjipt om jeg går tom iløpet av første halvtimen med spilling. Lenke til kommentar
yooman Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 (endret) Må si jeg ble skuffa over artikkelen etter at jeg så bildet. Jeg klarer ikke helt å se behovet for å spille playstation spill på telefonen hvis du allerede er hjemme hvor du har en playstation... Gleder meg til den dagen jeg kan spille steam/playstation spill på farta, det hadde vært noe Tror behovet trer i kraft når du havner i en slik situasjon, i følge sony, lool Endret 3. november 2015 av yooman Lenke til kommentar
Jigsore Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Må si jeg ble skuffa over artikkelen etter at jeg så bildet. Jeg klarer ikke helt å se behovet for å spille playstation spill på telefonen hvis du allerede er hjemme hvor du har en playstation... Gleder meg til den dagen jeg kan spille steam/playstation spill på farta, det hadde vært noe Om du spiller spill som f.eks Destiny hvor man får kjøpt ting/gjort oppdrag innenfor en viss begrenset periode, så kan du logge på når du er på reise/jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg