Øystein.F. Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Hald deg fast, dette blir ein hard månad for lommeboka di.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i november Lenke til kommentar
EnchantingVids Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Star Wars battlefront kom vel ikke ut den 19.okt? Lenke til kommentar
1969 Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Hard West, 4 November. Turn based Western spill med overnaturlige elementer. Kan ligne litt på Xcom. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Endelig er måneden her! Fallout 4 og Legacy of the Void blir helt fantastisk! 2 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Star Wars battlefront kom vel ikke ut den 19.okt? Nope. Fikset det nå. Takk! Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Glede seg til CoD? Begynner å bli ganske mange år siden jeg gledet meg til et CoD spill Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Egentlig ingen store høydepunkt for min del, men det blir spennende å se hvordan Fallout 4 er. Jeg klarte aldri å komme inn i Fallout 3, så det blir interessant om det er annerledes nok til at jeg kan like det. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Wow, første måneden på mange måneder der det faktisk er spill jeg skal få meg(til og med to) Men om jeg faktisk kjøper de denne måneden vet jeg ikke. Om jeg har tid og penger blir det vel Star Wars. Men tviler på at Fall out 4 havner på steamen min før en stund i fremtida. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Fallout 4 og Rise of The Tomb Raider er bankers. Får vel tørke støvet av ps4 når Bloodborne: The Old Hunters kommer. Call of Duty og Battlefront hopper jeg glatt over. Det gjelder Need for Speed også. Lenke til kommentar
disk Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Glede seg til CoD? Er som å si en liker Bieber musikk. At det selger betyr faktisk svært lite, og å starte artikkelen med CoD mister hele troverdigheten til denne artikkelen.. Eg måtte lese kommentarfeltet for å få en troverdig titt i hva november har å by på. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Gleder meg til FF 14 patch 3.1 som kommer om 1 uke Ellers så kommer The sims 4 ekspansjon, Fallout 4 og Starcraft, jesus, litt av en spille måned dette skal bli. Lenke til kommentar
teezman Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Glede seg til CoD? Er som å si en liker Bieber musikk. At det selger betyr faktisk svært lite, og å starte artikkelen med CoD mister hele troverdigheten til denne artikkelen.. Eg måtte lese kommentarfeltet for å få en troverdig titt i hva november har å by på. Jeg gleder meg til CoD. Å spille co-op på campaign og ikke minst zombies! Jeg og 3 venner er veldig klare på fredag. Multiplayer er mer... meh. Endret 2. november 2015 av teezman Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Fallout 4 og hard west Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Laber måned, for min del. Rise of Tomb Raider er for lengst forhåndsbestilt, og vurderer sterkt Fallout 4. Ellers... tja, usikker på Persona 4: Dance All Night, men mest fordi jeg sjelden bruker PSVitaen. (Å nevne hvilken plattform det kommer til er kanskje en tanke, btw?) Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Hald deg fast, dette blir ein hard månad for lommeboka di. Eh nei. Å bruke penger på disse spillene dere nevner er som å dra på Justin Bieber-konsert. Omtrent like mye valuta for pengene også. Her er forøvrig enda et sparetips til Gamer fra meg. Send en mail til alle AAA-utgiverne der ute og be dem om å anbefale spill som kommer ut. Ender opp med nøyaktig samme lista, og fansen blir fornøyde. Det skal sies at det er vanskelig å vite hvilke spill som kommer ut bortsett fra AAA-spill, men hvis poenget er å si hvilke spill dere gleder dere til, så bruk heller noen flere linjer på de 2-3 spillene dere faktisk gleder dere til i stedet for å høres ut som markedsavdelingen til de forskjellige store utgiverne. Nekter å tro at selv Gamer (ja jeg vet det er mye uvitenhet og dårlig smak der, men det får da være grenser) gleder seg til ny Call of Duty og Ass Creed. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Kan også nevne at Scourge of war: waterloo kommer på steam den 19. Spillet har vært ute noen måneder nå, men første gang på steam. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Fire spennende spill og call of snore 51(eller hva nå enn det er, for slitsomt å holde telling med crapspill) alt i alt en god måned for gamere ^^ Lenke til kommentar
Mr.Sorter Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Har ikke spilt gjennom metal gear enda. Så kommer alle disse godbitene. Halo 5 er jo ute nå også! Tror det blir battlefront og Halo på meg denne måneden:) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Ta det med ro. Spiller du Halo 5 for historien er du ferdig på fire, fem timer. Lenke til kommentar
Mr.Sorter Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Tenkte mer på multiplayer-delen:) den som teller mest for meg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå