Poelse Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Noen som vet hvor man kan få kjøpt enkle gensere som denne i forskjellige farger? må ikke være for vide i halsen. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 H&M for eksempel. Eller en av de ørten andre klesbutikkene som finnes Lenke til kommentar
Poelse Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Er ikke så glad i å gå i butikker, vil helst bare gå inn og hente det jeg skal ha og rett ut igjen. Synes ofte genserene jeg prøver er for vide i halsen, så skulle ha visst hvor jeg kan finne noen som likner på den på bilde uten å måtte gå å lete Lenke til kommentar
Poelse Skrevet 2. november 2015 Forfatter Del Skrevet 2. november 2015 noen fler? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Cubus eller Dressmann. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Hvis du blar gjennom hos Zalando tør jeg vedde på at du finner en del som ligner på den ;-) Lenke til kommentar
kimare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Noen som vet hvor man kan få kjøpt enkle gensere som denne i forskjellige farger? må ikke være for vide i halsen. http://www.boozt.com/no/no/bruun-stengade/jupiter_10928570/10928573?navId=5331&group=listing Er veldig fornøyd med disse. Litt store i størrelsen. Bruker vanligvis XL, men gikk ned i L i disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå