SchoolboyCS Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 (endret) Hei! Har fått en BMW 318i E36 veldig billig. Men det eneste jeg kan tenke meg at blir et problem er plassen. 3-serie er vel ikke den med mest plass. Er 196 høy og ganske lange bein, noen som har erfaringer/tips eller råd? Endret 1. november 2015 av SchoolboyCS Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Du må bare prøvesitte og sjekke hvordan det blir, folk sitter så forskjellig at det er vanskelig å svare på. Jeg er 185 og har ikke noe problem med plassen, en god del å gå på. Skal du ha setet langt bak så kan du egentlig glemme å ha folk bak deg da det blir dårlig med plass. Lenke til kommentar
SchoolboyCS Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Du må bare prøvesitte og sjekke hvordan det blir, folk sitter så forskjellig at det er vanskelig å svare på. Jeg er 185 og har ikke noe problem med plassen, en god del å gå på. Skal du ha setet langt bak så kan du egentlig glemme å ha folk bak deg da det blir dårlig med plass. Merker når jeg kjører min fars bil, blir jeg litt ''sliten'' i senen foran på foten. Varierer veldig fra bil til bil, som du sier Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Siden du er såpass høy og har lange ben bør du definitivt holde deg til europeiske/amerikanske biler.. Japsene stryker ganske lett for oss med litt høyde, det er ikke kult med ei sittepute som dekker null og niks av lårene. BMW har en del utgaver med gode seter, og den aktuelle modellen ble også levert med noen seter som har forlengelse av sitteputen, det var ekstrautstyr.. Prøv bilen og se hvordan den er. Seteplassen som sådan er nok ikke noe problem, jeg er 193cm og sitter helt greit i 3-serie. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Spørs litt på stoler også, jeg har lårstøtte som du kan dra ut framme, det kan hjelpe på en del. De kjipeste E36-setene er mulig ikke like gode å sitte i. Lenke til kommentar
SchoolboyCS Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Tror det er standard stoff-seter i den. Mørke stoff-seter. Lenke til kommentar
SchoolboyCS Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Kjørte en Golf IV 1998 i dag, satt utrolig trangt, men golf og en 3-serie kan vel ikke sammenlignes? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Kjørte en Golf IV 1998 i dag, satt utrolig trangt, men golf og en 3-serie kan vel ikke sammenlignes? Jo, 3-serie er ofte trangere. Likevel kan jeg ikke tenke meg det blir så trangt, med mindre det er bare føttene dine som er veldig lange da. Lenke til kommentar
SchoolboyCS Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Kjørte en Golf IV 1998 i dag, satt utrolig trangt, men golf og en 3-serie kan vel ikke sammenlignes? Jo, 3-serie er ofte trangere. Likevel kan jeg ikke tenke meg det blir så trangt, med mindre det er bare føttene dine som er veldig lange da. Nei, det er vel mer knærna som får litt juling. Spørs hva du mener med trang da. Følte at bena mine var litt i veien for rattet osv. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Golf kan hvertfall stille ratt høyde og lengde, høyde på setet samt at setet kan stilles veldig langt bak. Spørs om det skal sitte noen bak da. Lenke til kommentar
SchoolboyCS Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 (endret) Spørs litt på stoler også, jeg har lårstøtte som du kan dra ut framme, det kan hjelpe på en del. De kjipeste E36-setene er mulig ikke like gode å sitte i. Vet du hva sånne seter heter? evt. hvor man kan få tak i en? i sort stoff Endret 1. november 2015 av SchoolboyCS Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Det er sportssetene til E36, disse er dog litt sjeldent kombinert med lårstøtte, spesielt i stoff. Alternativet er Vader-seter (M3-seter) som også har lårstøtte i sort Alcantara-utgave, men prisen på slike er fort 10-15k, så det er vel uaktuelt. En del senere stasjonsvogner med M-tech har ofte hatt delskinn sportsseter med lårstøtte. Ellers lurer jeg på om det ikke er mulig å sette inn sete fra E46, der er det mye lettere å finne utgaver med lårstøtte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå