Gjest member-296438 Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Walk the line Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Nok et "rævabilde" Plastposen får meg til å tenke "Fjosepose". men ungdommen i dag husker nok verken Bergfrid Fjose eller Fjoseposen. Ser ut som han har fått med seg dagens avis om ikke annet. Stadig tenker jeg at sånne bilder burde jeg også ta når jeg er ute i byen. Men så blir det bare daue ting jeg kommer hjem med. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Ser du har to bilder med hvit midtlinje som viktig faktor. Synes denne er best, og derfor kommentar her. Personen ser ut til å være målrettet i sin gange. Tenker for øvrig på Johnny Cash og I Walk the Line her. (For øvrig innspilt allerede i 1957 på hans aller første LP) Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Takker gamlekara:-) @Kneppen, så hadde det vært veldig moro hvis du kom med noe gatefoto, og gjerne med din vri:-) @Ragnar, så tenkte jeg på gamle Johnny her jeg også:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg