SchoolboyCS Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Hei! Lurte på om noen har forslag eller har erfaring med gps-sporing til bil. Har en BMW jeg har lyst til å kjøpe en GPS-tracker til. Vil gjerne ha en med livefeed, at den kan sende varslinger på e-post osv. Ser også at man må ha sim-kort osv, kan noen forklare dette? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Den må ha SIM-kort for å kunne kommunisere. Da bruker den jo mobildatanettverk (2G/3G/4G/whateverG). 1 Lenke til kommentar
SchoolboyCS Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Da skal vel det SIM-kortet være deaktivert? altså, ingen abonnoment? Overføres dette via app eller livefeed? os Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Hvordan mener du at data skal overføres uten et aktivt abonnement på en kommunikasjonstjeneste? 1 Lenke til kommentar
SchoolboyCS Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Hvordan mener du at data skal overføres uten et aktivt abonnement på en kommunikasjonstjeneste? For å være ærlig, har jeg ikke peiling, blir forvirret av det. Det er så mange forskjellige måter, tydeligvis.. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 For å kunne kommunisere over mobilnettet må den ha et aktivt abonnement. Det betyr at simkortet må være aktivt, og du må betale for bruken. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=18064&katid=65&id= 1238 kroner i året, er FG godkjent så du får rabatt på bilforsikringen Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 En Garmin GU10 koster halvparten i året. 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Du kan også velge å gjøre GPS sporing tilgjengelig på din Google konto. Fungere for meg og til å holde trakk på reiseregninger og hvor jeg var når. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå