Gå til innhold

chrome krasjer etter to sekunder og reloader endeløst

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg har fått det problemet at chrome krasjer etter ca. to sekunder og laster seg selv på nytt bare for å krasje på nytt, igjen og igjen. Eneste fiks er å skru av PC'en. Det er et innlegg fra enten YTD video downloader eller McAfee som får dette til å skje for jeg hadde akkurat klikket "hindre YTD i å kjøre tillegg i chrome" når dette begynte å skje umiddelbart etterpå. Noen som vet hvor jeg kan fjerne tillegg til chrome uten å åpne chrome nettleseren?

REDIGERT: Fint om det finnes en måte å fikse dette på uten å avinstallere chrome og installere på nytt, for det tok meg jævlig mye tid og arbeid å manuelt skrive inn bokmerkene i chrome... den ville ikke hente bokmerkene fra mine andre datamaskiner, bare fra internet Explorer på denne ubrukte PC'en som ikke har noen bokmerker lagret... :(

REDIGERT IGJEN: Nå har jeg avinstallert YTD video downloader men chrome krasjer fortsatt. Men hvis jeg rekker å krysse ut vinduet så stopper den å reloade. Men det er på'n igjen med samme runden neste gang jeg åpner chrome da...

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...